تکنیک های تحلیلی برای تخصص کسب و کار
درباره این دوره
در این تخصص ، شما یاد می گیرید چالش های کسب و کار را به عنوان س dataالات داده تنظیم کنید. شما برای تجزیه و تحلیل داده ها ، ایجاد پیش بینی ها و مدل ها ، طراحی تجسم ها و ارتباط بینش خود از ابزارها و روش های قدرتمندی مانند Excel ، Tableau و MySQL استفاده خواهید کرد.
در آخرین پروژه Capstone ، شما مهارت های خود را برای کاوش و توجیه پیشرفت های یک روند تجارت در دنیای واقعی اعمال خواهید کرد.
اهداف یادگیری
به پیش بینی عملکرد کمک می کند
افزایش نرخ ماندگاری
افزایش بهره وری در هزینه
الزامات
- این درس شما را در مسیرهای مختلف بازاریابی قرار می دهد و ابزارها و نکات مفیدی را برای اطمینان از واقع بین بودن اهداف خود ارائه می دهد.
- قبل از راه اندازی هرگونه کمپین یا تاکتیک بازاریابی ، ردیابی باید انجام شود ، بنابراین شما می توانید با ابزاری باورنکردنی که Google Analytics است و همچنین با UTM آشنا شوید.
مخاطب هدف
- کارمند
- تحلیل کسب و کار
- دانش آموزان
برنامه تحصیلی
2 ساعت 30 دقیقه
چالش تجاری قاب
آزمون
ابزارها
تمرکز و مدل
مدرسین شما
مدیرسایت
آقای مستر بیش از 15 سال تجربه به عنوان مشاور مدیریت پروژه ، مربی ، مشاور فناوری ، صاحب مشاغل و نویسنده فنی دارد. وی به عنوان مدیر پروژه برای طیف وسیعی از مشاغل از جمله استارتاپ ها ، بیمارستان ها ، شرکت های معماری و تولیدکنندگان مشاوره کرده است. دونالد علاقه زیادی به کمک به دانش آموزان در قبولی در آزمون گواهینامه PMP دارد.
مشاهده بیشتر